miércoles, 1 de junio de 2016

Publicitat



                LA PUBLICITAT

      1. Explica el que és la publicitat.
La publicitat és una forma de comunicació massiva que té per objecte informar, persuadir i aconseguir un comportament determinat de les persones que reben aquesta informació.
La publicitat informa el consumidor sobre els beneficis d’un determinat producte o servei, i ressalta la seva diferenciació per sobre de les altres marques.

      
     2. Tipus de publicitat.•    Publicitat informativa: S'utilitza quan s'introdueix un nou servei o producte al mercat i té com a funció principal donar informació sobre aquest, així com per a crear una imatge de la companyia. 

•    Publicitat perssuassiva: S'utilitza quan el producte o servei es troba en un grau d'alta competència. Aquest tipus de publicitat pretén crear demanda selectiva en el consumidor, vol persuadir i/o convèncer a un determinat tipus de consumidor per tal que prefereixin la seva marca. Pràcticament  tota la publicitat cau en aquesta categoria. 

•    Publicitat comparativa: Busca establir la superioritat d'una marca a través d'una comparança específica amb un producte similar de la competència, però sense especificar o fer al·lusió directa d'un producte de la competència. 

•    Publicitat de recordatori: S'utilitza en l'etapa de maduresa del producte per a fer que el consumidor segueixi pensant en el producte i recordar-li que ho pot necessitar en un futur proper. 

•    Publicitat de reforç: Busca reafirmar als compradors corrents que han fet l'elecció adequada. Els anuncis d'automòbils usualment utilitzen aquest tipus de publicitat.

  
     3. Estratègies de la publicitat.L'estratègia publicitària persegueix l'objectiu de dissenyar una campanya que ens permeti aconseguir una resposta concreta que volem provocar en el públic objectiu , així que és la clau perquè finalment una campanya en el món de la publicitat funcioni . Per aconseguir-ho necessitem analitzar les preferències del client potencial per poder anunciar el producte que el espera trobar. Un cop tinguem clar el missatge a comunicar, necessitem trobar la forma de comunicar-ho i els mitjans que utilitzarem per arribar fins al ' target'. 

      4. Publica al teu blog un anunci de televisió i un anuncio de revista. Explica'ls. Missatges amagats?
Resultat d'imatges de anunci de televisió Anunci de televisió 

  Anunci de revista
      5. Creus que es diuen mentides als anuncis publicitaris? Per què? Justifica la teva resposta.
Avegades si amb tal de conseguir vendre el seu producte o el que estiguin anunciant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario